11.25.2007

una tarda (quasi) perfecte

ahir per la tarda vam anar a celebrar la nota del primer examen de dietètica: un tros de 7,5, sí senyor!!!! no m'ho podia creure! i jo que pensava que m'havia anat tan holocàusticament malament!!! imaginat si n'estava de convençuda que quan vaig veure la nota, vaig pensar que era un 7,5 sobre 20!! muaahahahahahhaa!! és que no tinc solució :-/
ei, però per notes de campionat les de la bruxeta!, nena, ets una crack!! ;D

total, que per començar be, vam anar a comprar llanes, jujuju... si, si, ja se que vaig dir que trigaria molt a comprar, que tinc un alijo lanero a casa que ni el magatzem de ovillos.com, salvant les diferències de decoració! xD però és que tenia una llana encarregada a persones llanes i a més l'mdk i jo em decidit fer un regalet al seu pare i a la seva companya, per agraïr-los les dosis setmanals de canelons i croquetes casolans que ens transporten al 7é cel, i també havia de comprar la llana pel segon (i espero que definitiu) projecte de guantazo i... val, val, és veritat, qualsevol excusa és bona, així que finalment vam comprar:

la llana per la binary scarf de l'mdk, de persones llanes, on ens vam trobar a la Hanna amb el seu xicot, també caient en la temptació llanera :)



llana per la bufanda de l'anna (patró trobat al ravelry), amb botons fets a mà comprats tb a persones llanes




un gigacapdell de la barcelana per la bufanda d'en Jordi Joan senior, que encara no tinc clara per que el patró que havia triat ara no encaixa amb la llana, ummmmhh, serà per patrons!!! :)



la llana pel guantazo, a persones llanes, de la que no dono detalls!
...

després vam anar a donar un vol per les botiguetes del born de muñequitos, manualitats i curiositats vàries, que l'mdk no coneixia, i vam comprar algunes delícies de xocolata al gispert per berenar.. mmmmhhh!!! :P

quan ja estàvem cansats i tancaven les botigues, vam fer una cerveseta a un irlandès mentre veiem la 1a part del barça-recre. a l'hora de sopar vam anar al passatore de pla de palau i no en vam sortir gens, però gens contents, tot i que el servei fou ultra ràpid, l'ou de la meva pizza estava cru totalment, semblava un moc!!! :((( i quan ho vaig dir al cambrer, no és que no fes el gest de dir-me si volia una altra cosa, és que estic segura que ni tan sols em va entendre!!!! flipant, passo de fer cap altre comentari, però vaja, ni que me paguin hi torno!!!! :(((

menys mal que al Jazz, la cerveseria que hi ha davant de casa, de la que recomano les super estupendes hamburgueses, la Tamara em va proveir d'una dosis de pastís de formatge amb melmelada de gerdó cassola boníssim, sinó me'n vaig al llit sense sopar xDD

PD: per cert, ara que ho he vist al blog de la bruxa, la setmana passada vam fer una tri-fondue requetebona a casa seva i l'enerby em va regalar aquesta super funda per desar les agulles de ganxet que em va dur la mkazumi, a que és guai?



vaig a seguir amb el tux, que el tinc un poc encallat
bona setmana a tothom!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena!! no deies que t'havia sortit malament l'examen?? Ja veig, ja!! un 7,5 nada menos!! Enhorabona!! :D

I no sóc cap crack... és relativament fàcil treure bones notes si només tens 3 assignatures jijiji! Ara sí, alguna A no me l'esperava en absolut, com la d'aquell treball que vaig fer en 2 tardes xDDD

Encara has comprat més llana després de la darrera comanda de Ovillos?! estàs malalta xDD Per cert, ja em diràs com et va amb la Binary Scarf, jo en tinc moltes ganes de fer-ne una (weno, un parell xD pel marío i per mi!) però la veig una mica complicada i em fa "respecte" :/

babs ha dit...

quasi quasi que guaaaaaaaaaaaaaaaay quanta llana, llanera
felicitats per l'exam , molt i molt orgullosa !!!!!

Núria ha dit...

gràcies guapíssssima!!!