10.20.2007

després de la tormenta...

comença el guantazo!! ja se qui és la meva 'sorprendida' i la meva 'sorprendedora' ja m'ha dit hola!! jijijijij, això és emocionant...


després d'una setmana literalment infernal, amb baixada a l'avern final i tot, per que fa al curro (i és que les relacions humanes són d'allò més complexes i en situacions de pressió, encara més), és reconfortant tornar als petits/grans plaers:

veure com disminueix l'stress

veure una peli interessant que feia moooolt i molt de temps que tenia pendent i, si, m'agrada aquest aronofsky...



fer la segona classe del curs de nutrició i confirmar que és molt interessant, divertit i útil... i que després d'aquest post més val que comenci a estudiar, perque avui ja han començat a sonar paraulotes com organismes heteròtrofs, adenosin trifosfato, uiuiuiui que això es complica!!! XD

tenir ganes de teixir de nou, tot i que primer haig de posar ordre a la orgia de cabdells que tinc al menjador, ains, es que no els pots deixar sols una setmana que ja la lien!!! XDD

be, em deixo d'excuses i vaig a estudiar
...

salut!