9.25.2007

bufandarra entregada

bé amb una mica de retard, però finalment la bufanda i l'amigurumi van arribar a la seva destinatària sans i estalvis, a la foto podeu veure'ls als tres al costat de debolsillo amb el fantàstic calat que li va fer la bruxa :)

per cert, el patró del gatet alias Pepito, el vaig trobar a aquesta pàgina, voltant per la xarxa, i el dilluns al bk la Rosa va comentar que la Marina (la seva filla) l'havia fet i era el primer post que va posar al seu blog, així que molt probablement el link el vaig veure al seu blog :) aix, és que una es desorienta en el món del hiper - enllaç!!! XD


i ara després del primer dia de kurro després de dues setmanetes de vacances, estic super cansada!!! aix, no vull treballar, vull viure de renda i fer el que em doni la gana, com aquests dies!!! buuuuuuuaaaaa!!!! :'O

en fin, després del meu minut de pataleta, poso aquesta foto del piro musical d'ahir, al primer al que vaig després de anys i anys de veure'l per la tele (si, ja se que no te nom) jijiji és molt xulo en directe!!! vaig fer com 300 fotos, el 99 % de les quals surten mogudes, però bueno ;)

7 comentaris:

Bruxa ha dit...

Homeeee per fi vas poder veure el piromusical!! Es que si no haguessis arribat a temps, anant 3 hores abans, es per matar-te! :PPPP

Fora conyes, et volia donar les gràcies per la bufanda, i pel Pepito, i pel pa... per tot!! Em va agradar moltíssim i estic molt contenta de que hagis sigut la meva sorprendedora :) Petons!!

Núria ha dit...

gràcies guapa!!

aajajajaaa!! XD al final vaig arribar 'només' 1/2 hora abans, no et pensis!! ;D

babs ha dit...

Què txula la foto del piromusical!
Per cert què com va anar el piro??? Espero què bé!

3 hores abans!!! ARf arf juer

Bé jo estic amb la tarta del padre pio nena demà ja l'acabo això em te molt intrigada cada dia li faig fotos, et dic algo a veure que surt :D jejejejejejje

MUAAAAAAAAAAAAAAACKS

Lara Croft ha dit...

Nurks me encantan la bufanda y el gatito que es 100% genial. (Lo he visto en el blog de Bruxa.) Que chulo!

Núria ha dit...

gracias por tu comentario lara!!!
que guai que te guste!!! ;DD

Pushka ha dit...

nena, m'has d'enviar el teu mail per quedar aquest divendres, el pots trobar a l'adreça del meu perfil ;)

ernestito ha dit...

katie Melua del long play "Piece by Piece", aquesta és una noia crec que de Geòrgia, (no Geòrgia USA) que viu a Irlanda.
Per cert qui és la Pushka