8.02.2007

lesioneski 1.0

buuuuaaaaaaa!!! ahir el meu segon dia de bicicletaire ja vaig anar per terra X'( si, ja se que és una mica patètic, però el tema és que no em vaig fixar que la roda del davant estava desinflada, així que al pujar la vorera, poum!!

res important, un blau com una plaça de toros per sota del genoll i el braç dret amb codo de tenista (o sigui que fot un mal de collons al fer qualsevol cosa... = a vacances forçades de fer mitja, fer pastissets, jugar al pc, .... buuuauauaaaaaauuaaaaa!!! :((


en fi, menys mal que demà anem a Palafrugell i no haurem de fer dinars, ni fregar plats, etc per uns dies... ;D

snif, snif, si és que qui no es consola...

4 comentaris:

mkazumi ha dit...

bueno, a veure si compleixes i em fas una visiteta a Cadaqués!

Em pots escriure un mail: mariona@tesa.net


Que no sigui res el mal que t'has fet!

mkazumi ha dit...

mira (https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6040177998858769400&postID=1264340023455942517) que maco que és!

Núria ha dit...

oix, no veig el link :(
a veure si podem passar algún dia ;)
t'envio un mail amb el tel i m'envies el teu i així et podem trucar, és que no se si ens podrem conectar per allà :)

Pushka ha dit...

Oh!!! Tranqui, la reina pupes sóc jo, ja tens de qui riure ;)