10.28.2007

cookie express

després d'estar tot el dia a l'artfutura, i haver disfrutat como enanos mirant intros de jocs, animacions, 3d, etc, tenir el cul quadrat i els ulls cremant de tantes hores mirant una pantalla... he fet les 'galetes blanc i negre' de la gemma de 'la cuina de casa', un blog de receptes dolces que t'inspira cada cop que el visites!!

l'avantatge d'aquestes galetes és que he preparat la massa al migdia, i l'he deixat reposant a la nevera fins les nou del vespre que em tornat del mercat de les flors, a més que són rapidíssimes de fer!!! i queden boníssimes!!! nyam nyam!!


les duré a la super reunió de curro que tinc demà tot el dia non stop, per endolcir una mica el tema!! ;)

be totes menys un petit retén que ens hem quedat a casa, ja se sap, tot s'ha de provar... XD

per cert tornat a artfutura, aquesta tarda no m'ho podia creure... el mon de l'art & craft' unit al mon dels vídeo jocs, heu de veure aquest joc, és la bomba!!! em penso que surt l'any que ve, m'encanta!!!

si cerqueu més vídeos al youtube veureu que es totalment customitzable i l'estètica és handmade total, és genial!!! de moment aquí va una mostra:



bona setmana a tutti!!

7 comentaris:

Striper ha dit...

Nurks les galetas tenan que esta de mort t'agafo una.

Pushka ha dit...

ejem ejem ejem aquesta tarda hi ha BK, en podries portar unes quantes pel sector radival xDDD

babs ha dit...

kina bona pinta :)

Núria ha dit...

estaven tan bones que... fiiuuu!! han desaparegut!!! :)

Gemma ha dit...

T'han quedat fantàstiques! Estic segura que a la feina has triomfat :) Les reunions de feina amb aquestes galetes passen més ràpid, oi?

Núria ha dit...

i tant!!! gràcies per la recepta!! ;D

Pere i Solange ha dit...

http://peresolange.blogspot.com/ S'intentará que sigui creatiu, però valoreu la meva inexperiencia! Petonets, Solange