8.15.2007

festa major de gràcia 2007, primera part

aquest migdia després de dinar em anat a donar un vol per gràcia, a veure els carrers i l'ambientillu de principis de festa major. ens em quedat super aplatanats de la xafogor que fotia, però a pagat la pena perquè, com sempre, els carrers han quedat xulíssims.

sempre he tingut relació amb el barri de gràcia; primer perquè els meus avis materns hi vivien (a la travessia sant antoni, un carrer molt petitó que surt del carrer astúries i on hi ha l'ateneu gracienc, on s'hi fa el tradicionarius cada any); i segon perquè hi vaig viure un parell d'anys, al carrer verdi tocant amb astúries, ben bé al rovell de l'ou; en un estudi ulta-diminut, que suposo que ara ja no podria pagar, amb els lloguers que corren :-/

va ser l'època en que més vaig viure les festes, per sort (realment l'ambient que s'hi fa és d'allò més especial) i també per desgràcia! (us asseguro que a la cinquena nit de disco-mòbil barrejada amb pachanga i la gent que no sap veure, et donen ganes d'emigrar al lloc més llunyà i silenciós del globus!) el primer dia però et despertaves amb les traques i mentre esmorzaves sentir tranquilament des del balcó a l'esbart de l'Orfeó gracienc :)

podeu veure mes fotos al compte de flickr, que fa mil anys vaig obrir però fins ara no m'he animat a carregar-hi cap imatge... a veure si el divendres ens animem i hi tornem a anar, aquest cop al vespre!