7.29.2007

knit n' cook 2

El divendres per la tarda vam fer una mini-quedada la Ruth i jo a casa seva per fer el super pastís màgic i fer una mica de mitja.

El super pastís és l'anomenada 'tarta del padre pío', que és com una cadena de la sort d'aquestes que corren per inet, però en comptes de repartir mails el que reparteixes són porcions de massa mare per fer un pastís boníssim ;P s'han de seguir unes instruccions molt fàcils de repòs i afegit dels nous ingredients, i al cap de 10 dies ja pots fer el teu pastisset i repartir tres porcions de massa mare a tres persones més, és curiós, a part de la jartá del pastís que és perillosament bo! ^_^

per cert, si algú en vol una porció (de massa mare, i de pastís si és vol també per que en surt tamany XL), el dijous que ve acabo el procés i em toca repartir, i em sembla que la Ruth ja n'està una mica empatxada... o no?? XD

pel que fa al knit, vam estar mirant els llibres que vaig comprar el mes passat, comentant els meus dubtes existencials amb el patró de la bufandarra i teixint una miqueta. ella estava amb la seva super bufanda d'un color verd preciós, amb llana fineeeta i suaaaauuu de persones llanes. a la foto només surt la seva, tot i que casi em despisto i descobreixo el projecte de la bufandarra, aix!!

ara estic de vacances fins d'aquí a dues setmanes :D així que la idea és avançar força la bufanda de la bufandarra i qui sap si fer algun altre projecte senzillet i una mica més fresquet que el gorro invent que amb aquesta calor és una mica farragòs de treballar...

pel que fa a la super manteta, estic en un moment crític, haig de cosir la vora i no en tinc ni ppp idea!! vaig fer una cara però ara l'altre esta prenent caires surrealistes !! brrrr diguem que m'haig de treballar la paciència, per dir-ho finament!! aix, no se com acabarà aquest 'drama'... o si, a la merceria de sota de casa per que m'hi facin quatre puntades professionals!!!

bona setmaneta a tutti!!