6.30.2007

regalets i més regalets!

ahir va ser dia de shopping!!! em vaig fer uns quants regalets, que de tant en tant va de conya cuidar-se una mateixa amb algun detall... be, lo d'ahir va ser més que un detallet jajiajjiaij!! però segur que em fa servei per molt molt de temps... ;D

la tarda va començar a la illa, vaig anar a l'fnac per buscar el llibre que va dur la Hanna a la darrera quedada, on sortien patrons molt monos per a bebès... però res, no el vaig trobar :-/ a la mateixa illa però vaig trobar una merceria al pis inferior (al costat del pepa paper) on vaig comprar aquests dos llibres:

hi ha un munt d'idees i patrons i sembla que està força ben explicat, encara que , com a bona novata encara em són jeroglífics coses com 'h.del.', 'p.desl.' etc... però bé amb paciència i temps tot s'hanira aprenent :)

i després vaig passar per persones llanes, i em vaig endur llana per fer el patró del gorro que ens va regalar la Jennifer al curs de mitja per a principiants i... un super estoix d'agulles circulars que és com la bossa d'sport billy però en mitja!!! aix que guai!! estic super contenta!!!

ara mans a les agulles i a disfrutar!!! cada cop m'agrada més aquesta nova afició, tot i que intento no col·lapsar-me amb la quantitat enorme d'informació que hi ha!!! be, de fet ara amb internet et pots col·lapsar amb el que vulguis, per que hi ha informació a cabassos de absolutament qualsevol tema... és qüestió d'agafar-la en petites dosis

3 comentaris:

babs ha dit...

me de posar ho sé, però es que no tinc temps!!!!!!! Ara amb el blog estic com a una joguina nova, i ara he descobert un portal per escoltar musica: soundpedia.com :D mola molt. Vale ja no et fare gazpacho quan vinguis a casa, apuntat! ;D

mkazumi ha dit...

ah, les denise són la millor compra que pots haver fet!!! A part de les supercombinacions que pots fer les agulles són fantàstiques, llisquen superbé, tenen punta... Nada, que son lo mehó!

Núria ha dit...

si! van de conya!! que guai!! tu també les tens?