6.22.2007

qvicle

avui he dut la minicàmera al despatx i he fet algunes fotos, volia penjar les de les dues coses que em fan companyia a la meva taula.




una és una estupenda planta que de moment i trencant la meva funesta tradició està creixent de conya, a que és guai? les de casa però no han tingut la mateixa sort, així que de moment està bastant erma, per no dir del tot :((





l'altra és una papallona molt cuca que va arribar pinçada en una caixa de bombons fa molt i molt de temps i s'ha quedat prenent el solet a la meva taula, sembla que hi està a gust, perque encara no ha volat, espero que s'hi quedi força temps!!

aquesta tarda anem a buscar el regalet del Jordi, que fa anys demà, espero que tinguem sort!! i demà dia culinari, tinc pensats un parell d'invents, a veure si surten be... 8)