11.13.2006

Dinar familiar

Aquest cap de setmana em fet el nostre primer dinar 'familiar' a casa i de fet crec que és el primer de ma vida en el que preparo menjar per tanta gent (que no siguin torrades amb embotit i truita delquesigui...) :D

Així que podeu imaginar, duia tota la setmana maquinant, fent proves, pensant combinatories, quin estrés!!!

Al final, va quedar un terme mig, ni massa el·laborat (bé, això sengons el criteri, perque jo vaig acabar baldada) ni massa senzill.

El menú va consistir en:

- Crema de boniato especiada, amb llavors de sèsam i carbassa
- Quiche lorraine de xampinyons i mongeta verda
- pollastre amb ametlles, carbassó i api
- Arròs basmati fet amb brou de verdures




Acompanyat d'una ingent amanida



De postre vaig fer el super pastís de xocolata que vaig trobar en el temptador blog de Chocolate & Zucchini. És molt senzill de fer i molt agrait.

PD: això de la cuina és un vici, quan comences ja no pots parar, ja estic pensant en el dinar del cap de setmana que ve ;D